poniedziałek, 22 października 2012

MINI CANDY W ODSKOCZNI JUTKI

Witajcie ja dziś z małą niespodzianką robię ekspresowe candy ...czemu ekspresowe bo trwa tylko do 31 pażdziernika .
Zasady;
1.Umieścić zdjęcie wraz z linkiem zwrotnym do mojego candy.
2. Zostać obserwatorem miło mi będzie jak nie tylko na czas trwania candy.
3. Umieścić komentarz pod tym postem .
4. Zapisy zbieram do 31.października do godziny 15.00 po tej godzinie nastąpi losowanie .
5. niespodzianka zawiera przydasie do robienia kartek m.in. stempelki, wstążki , koraliki , kwiatki dorzucę jeszcze trochę wykrojniczków ;)
6. PROSZĘ TAKŻE TRZYMAĆ ZA MNIE KCIUKI  31.10.od godziny 10.00 do odwołania ..ważny test przede mną czy się powiedzie to się okaże ;)
no to co zapisujcie się i podaj dalej ;)

Pochwalę się też nowym domkiem moich promarkerów pudełka super się sprawdzają mają 3 przegródki można poukładać odcieniami kolory dla mnie idealne zakupiłam w sklepie wszystko za 2.99 ;) więc duzo nie wydałam i teraz mam wszystko pod ręką ;)


43 komentarze:

  1. No to ja się zapisuję i zapraszam do mnie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może będę pierwsza :) obserwuję już dawno :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chętnie przygarnę przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to trzymam kciuki:) i zapisuje się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapisuję :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, dolaczam do kolejki po te slodkosci. Obserwatorem juz jestm od jakiegos czasu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie też zapisuję.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. ja poproszę info co to za domki dla promarkerów gdzie kupione itd. też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupione w sklepie w moim mieście tzn w Świętochłowicach taki sklep co ma artykuły za 2.99 i 5 zł ...szukać w takich sklepach ;)

      Usuń
  9. Ja również spróbuję zdobyć Twoje słodkości. A obserwatorem też już jestem jakiś czas. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chętnie sięgnę po słodkości :-)Obserwuję już jakiś czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawie się i ja w kolejeczce :-)
    obserwuję już od dłuższego czasu
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Powodzenie na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce po te wspaniałe słodkości i zapraszam na odwiedziny do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam mocno kciuki i ustawiam się grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i ja! Czekam z niecierpliwością na losowanie, ale także trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam do grona tych co zaciskają kciuki:)
    Będzie dobrze, tylko myśl pozytywnie :D
    Jestem też chętna na Candy
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się ale pewnie nie wygram bo drugi raz to już by było mega szczęście:) A na teście życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączam się do zabawy. Obserwuję od jakiegoś już czasu. Życzę powodzenia na teście i trzymam mocno zaciśnięte kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnościom ustawiam się w kolejce:)i życzę powodzenia na teście

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja chętna jestem na te cukieraski:)
    Zapraszam do siebie http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super candy, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyłączam się do zabawy, bo nagroda tego warta :) http://kokartkowespotkania.blogspot.com/2012/10/candy-w-odskoczni-jutki.html

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne pudełko, a na candy zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyłączam się i ja :D i trzymam mocno kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się z wielką przyjemnościąi oczywiście trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Będzie mi miło wziąć udział w zabawie :)
    Banerek już jest na http://roznosci-vivien.blogspot.com/, a obserwuję od dawna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się :) obserwuję, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super cukierasy więc ustawiam się w kolejkę:))

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja jestem chętna na woreczek z prezentami.Ustawiam się kolejce licząc na szczęście. A o kciukach będę pamiętać, powodzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. Szybciutko zapisuję się na szybkie Candy:]. Zapraszam na candy do mnie:]. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział
    blog: http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2012/10/rozdania.html
    mail: dogier5000@gmail.com
    obserwuję jako Rubi Lisewska

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydłużam ogonek. ^^ W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kciuki przygotowane, a tymczasem ustawiam się w kolejce :) Banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością dołączę do grona oczekujących na szczęśliwy los :) I kciuki też potrzymam :) Powodzenia życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za zaproszenie z miłą chęcią ustawiam się po słodkości:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja trzymam kciuki i zgłaszam się w kolejce po nagrody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja z chęcią dołączę :) Trafiłam przypadkiem ale na pewno zostanę na dłużej :).

    Pozdrawiam

    Ivo

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. chętnie się z Wami pobawię. PS. na moje kciuki również możesz liczyć ;) Pozdrawiam serdecznie, Anula

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce bloga. Życzę powodzenia na teście
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie i ja ustawiam się w kolejeczce :)Troszkę późno, ale jednak zdążyłam, bo od 10 trzymałam kciuki za test:):):)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)